Jak si nechat doručit zásilku?

  1. V objednávkovém formuláři na jakémkoliv e-shopu:
    • napište “Blocks” před své jméno 💙
    • zadejte své tel. číslo 📞
    • adresu vaší budovy 📍
    • nákup online zaplaťte 💸
  2. Do poznámky u vaší objednávky zmiňte doručení do výdejního boxu Blocks ve vaší budově.
  3. Ihned po doručení vám přijde SMS/notifikace s PINem/QR kódem k vyzvednutí. ✅


Jak předat věci kolegovi?

  1. Na obrazovce Blocks zvolte “Uložit zásilku”.
  2. Zadejte telefonní číslo příjemce.
  3. Vyberte velikost boxu a uložte zásilku.
  4. Příjemce obdrží zprávu s přístupovým kódem.

💙

Příjemce není v Blocks zaregistrován? Nevadí, zásilku uložte na své telefonní číslo a přístupový kód mu přepošlete.



Jak si uložit osobní věci?

  1. Na obrazovce Blocks zvolte “Uložit zásilku”.
  2. Zadejte své telefonní číslo.
  3. Vyberte velikost boxu a uložte zásilku.
  4. Zprávu s přístupovým kódem obdržíte obratem.


Jak vyzvednout zásilku?

  1. Na obrazovce Blocks zvolte “Vyzvednout zásilku”.
  2. Zadejte PIN, který vám přišel v SMS nebo naskenujte QR kód z aplikace. 

💡 Pokud jste poblíž Blocks s vaší zásilkou, aplikace vám nabídne vyzvednutí přímo z telefonu.



Občas se nás ptáte (FAQ)

Proč je potřeba registrace?
Aby na vaše telefonní číslo šlo ukládat zásilky a zároveň, aby vás Blocks nahradil fyzicky i právně ve styku s kurýrem.

Na co Blocks aplikaci?
Vše jde mnohem rychleji! Váš box otevřete na jedno kliknutí přímo z aplikace bez potřeby se čehokoliv dotýkat. Blocks navíc pozná, že jste poblíž své zásilky a pošle vám notifikaci k rychlému otevření.

Kde mohu stáhnout aplikaci?
Aplikace je volně ke stažení na App Store i Google Play.

Je využívání Block zpoplatněno?
Jasně, že ne. Používání je zdarma nehledě na způsob využití. Při doručování zásilky platíte pouze za kurýrní služby, kterou jste si zvolili při objednání na eshopu.

Je potřeba u vkládání zadat tel. předvolbu?
U českých tel. čísel (+420) to potřeba není. U všech ostatních ano!

Jak zjistím, v jakém boxu mám zásilku?
Po zadání přístupového kódu se váš box automaticky otevře a navede vás k němu šipka na displeji.

Jaké mají boxy velikost?
Většina Blocks má velikosti boxů:
S: 32x16,5x51
M: 32x34,5x51
L: 32x70x51

Některé mají i XL:
XL: 68x70x51

Jak těžkou zásilku si mohu do Blocks poslat?
Co se do boxu vejde, to i unese.

Co když jsou všechny boxy plné nebo se do nich zásilka nevejde?
Kurýr tak postupuje dle své interní politiky. Většinou se s vámi spojí po telefonu, případně přijede další den.

Jak dlouho může být zásilka v Blocks?
První připomínku k vyzvednutí dostanete po 24h. Standardně může být zásilka v Blocks až 3 dny. Pokud potřebujete zásilku vyzvednout později, spojte se s administrativou budovy a určitě najdete společnou řeč.

Může za mě vyzvednout zásilku někdo jiný?
Bez problému! Stačí dotyčnému přeposlat PIN k vyzvednutí.

Mají Blocks platební terminál/umí dobírku?
Blocks nemá platební terminál a není možné ho využít na dobírkové zásilky. Uživatelé tak mají motivaci vyzvednout si zásilku co nejdříve a uvolnit ji třeba právě vám.

Z jakého e-shopu si mohu poslat balíček do Blocks?
Jakýkoliv kurýr může do Blocks doručit zásilku z jakéhokoliv e-shopu.

Jak kurýr zjistí, že mi má doručit do boxu?
“Blocks” před jménem nebo vaše poznámka u objednávky je pro jakéhokoliv kurýra signál a právoplatná žádost k doručení do Blocks.
Aktuálně také pracujeme na integracích, které vám umožní výběr uložení do vašich Blocks přímo v e-shopech.

Kde Blocks najdu?
Většinou jsou boxy situované u vstupu do budovy. Případně vás navede recepční.

💌


Nenašli jste odpověď na Vaší otázku? Neváhejte nám napsat na hello@blocks.cz